Säästöpankki tarjoaa taloudellista helpotusta arkeen koronakriisin keskellä
Me Säästöpankissa tahdomme huolehtia asiakkaidemme ja paikallisen yhteisön taloudellisesta hyvinvoinnista myös kriisin keskellä. Olemme kantaneet vastuumme jo lähes 200 vuotta. Kriisit muuttuvat - työ jatkuu.
Lisäämme tukea ja neuvontapalveluita niin henkilö- kuin yritysasiakkaillemme koronaviruksen aiheuttamassa tilanteessa. Oli kyseessä sitten säännölliset tulonsa tilapäisesti työttömyyden tai lomautuksen vuoksi menettäneet henkilöasiakkaat tai yritykset, jotka tarvitsevat lisälikviditeettiä kysynnän laskun tai tilausten peruutusten vuoksi.
Esimerkkejä tarjoamistamme vaihtoehdoista asiakkaille, jotka kärsivät äkillisistä koronaviruksen vaikutuksista ja jotka täyttävät yleiset luottokelpoisuusehdot:
💙 henkilöasiakkaiden lyhennysvapaat kuluitta jopa kuudeksi kuukaudeksi
💙 maksuton kortin luottorajan korotus verkkopankin kautta haettuna
💙 mahdollisuus hyödyntää luottokortin maksuvapaat kuukaudet verkkopankin kautta haettuna
💙 mahdollisuus pienentää korttiluoton minimilyhennyserää verkkopankin kautta haettuna
💙 uusi luottokortti verkkopankin kautta haettuna
💙 suhtaudumme myönteisesti yritys- sekä maa- ja metsätalousasiakkaiden käyttöpääomarahoitustarpeisiin ja asiakkaamme voivat saada jopa kuusi kuukautta lyhennysvapaata. Olethan yhteydessä meihin verkkopankin kautta.
Pidetään huolta toisistamme!💙